Dålig uppdatering!

Förlåt mig,jag har inte varit aktiv på min blogg på ett tag.Men jag vet nt vad jag skulle blogga om:/
Ja,Sofie bloggar ju bara om Justin Bieber och nu mera Nelly med,ja nästan bara;)
Renata bloggar ju om allt möjligt;/Jag då!?
Ja,jag skulle kunna blogga om Cornelia,men nu e jag hos pappa och ja,jag vet inte vad hon gör då,dessutom har jag inga bilder:(Kanske mina kära hästar på stallet...jo,det kan jag kanske.
I måndags var det helt hemskt att gå hem från stallet!!!Jag har fortfarande inga rid byxor,så jag rider i taits(stavning)
BRRRRRR!!!jag hade bara det,inga termobyxor !!!dubbel BRRRRRR!!!så jag frös ju nästan ihjäl !!!Och numera är det ju beck-svart ute när jag ska hem.Jag måste lära mig att klä på mig mer när jag ska till stallet,och det ska jag.
Fast jag fick varm glögg när jag kom hem,härligt,men mina ben var illröda :/
Jag hoppas att det aldrig händer igen!!
Vad mer?
...jag kommer inte på något,men vi ses snart hoppas jag !!
hejdåpåer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0