♥Hellu♥

Hej alla tittare!
Ja,just nu sitter jag vid daton och lyssnar på denna tjejs favorit artist,på Min favorit låt av honom ,och jag lovar,jag tycker just den är bäst!!
Vänta,jag ska sätta på den igen........
Så;)
Tidigare har jag varit hos min surgurka Alice,hon gillar inte killen jag lyssnar på så mycket.stackan,hon är typ ensam om att tycka så! Ja,ja här är vad vi gjorde:
1,Gå till slöjden (Alice och Renata skulle göra klart en sak)
2,Gå hem till Alice
3,Gå upp till hennes rum
4,Öva på en sak
5,Göra mellanmål(som bestod av flingor om någon är intresserad)
6,Titta på teve
7,Gå upp till hennes rum igen
8,Öva mer
9,Spela nintendo(Tre olika spel)
10,Öva lite till
11,Jag skulle hem:(
.......................................................................................................................................................................
Det var ungefär vad vi gjorde,
Vänta ska sätta  på den igen.............
Så;P
OK, här är en liten bild på han:
(liten bild,men tyvärr är jag inte hans största fans,men kom ihåg att jag fortfarande tycker att han är bra)
Så,hejdåpåer;)

Kommentarer
Postat av: ♥ Biebers Girl Nmeber One ♥

Nee för jag är hans största fans !!!!!



// Sofie ♥

2010-11-20 @ 09:39:06
URL: http://tabbelabbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0