Fredag!!

Joapp,fredag!
När jag vaknade vill jag verkligen inte gå till skolan men när jag väl hade kommit dit var det superskoj...
Bort sätt från min tumme...
Ja,i går på Hemkunskapen skulle vi göra frukost och jag och Nenne skulle hacka grönsaker,jag fick ta tomaterna:(
Jag skärde på fel sätt och vipps så var det ett hack i min tumme,AAAJ:(
Men jag fick ju springa till Åsa och skölja av den,hela den var ju aldeles röd av blodet;(
Sen kom Åsa med ett,eller två plåster,ett till själva Hacket och ett som skulle hålla fasst det andra,det blev et fint men ett varmt litet packet:/
Utan plåster ser det ut så här:

Och det värker idag !!
Så jag kunde KNAPPT vara med på klätterstälningsdatten(KSD) på rasterna,värken igår eller idag:/
Men till sist var jag med i dag,kul men ISKALT !!
Ja,dem hade ju varit ute hela natten och därför var ju den ISKALL på morgonen,så då var jag inte med:(
Men andra resten var jag med på KSD och då var Alva också med !!
Jippie,hon e aldrig med annars:/
vi hade matte på morgonen,BUU !!
Men klockan 11 hade vi musik,ja eller 10 över 11,Jippie !!

Kalas i morgon,JIPPIE!!
Längtar...
ska bli så kul...
Några bilder på "huvud personerna":

Alice:D
Och:

Gabriella(Gabbi);)
Grattis på er:)





När jag ändå håller på så kommer mina andra två "bästa kompisar":

Renata(Renne):D
Och:

Nelly(Nenne):(
Nää skojar !! så här ska det va:)
Hej på er !!

(Bilderna e tagna på Gården Ön)




Vänta lite något saknas...
Just det,JAG !!
Jag saknas...
Vänta...

Här kommer jag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0