Heei alla!!

Japp,Söndag idag,det var jätte kul igår !!
Jag ville inte gå i från kalaset :(
Det ända som kanske var lite mindre bra med det var att Några bråkade om en av Gabriellas saker,som hade gott sönder...
Och istället för att Dem bråkade kunde vi ha lekt något...
Men maten var jätte god,tårtan med,och jag är avundsjuk på deras presenter;)
Dessutom var det kul at se allas kostymer,ingen var exakt likadant kläd som någon annan:)


Har precis ätit mat,potatis,fiskpinnar med ägg,räkor och äggsås,JÄTTE got,jag är propp mätt nu !!
Vet inte vad jag ska göra idag;(
Hoppas at jag typ kan va med någon,eller nått sånt,annars vet jag inte vad jag ska göra idag...
Får väl hitta på något...
Tck att ni kolar på min blogg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0