Stallet!

Ja,Nu har jag kommit hem från stallet,jag fick rida Merlin<3
Sofies favvohäst och visst är han mysig!!
Fast vi hade en ganska tråkig lektion:(
Det var dresyr,Man skulle mest skritta och göra halt,skritta och göra halt,skrita och göra halt...och så vidare.
LITE,LITE,LITE trav men sen skulle vi skritta igen:/
Jag ville trava mer och kanske galopera lite på slutet...
Dessutom började vi typ 10 minuter senare en när vi skulle:(
Men huvudsaken är ju endå att man lär sig saker och har kul,och det har jag:)
Men jag träffade Sofie där:P
Hon hjälpte mig med lite saker när jag skulle tränsa:)
Fast som jag såg tittade hon inte på när jag red...
Fast det behöver hon ju egentligen inte:P

Hejdå!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Aaa !!

Han är BÄST !!!

Merlin ♥

2010-10-22 @ 18:58:20
URL: http://tabbelabbe.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sry att jag inte hann kolla på dejj :/

Behövde gå till Sara och dem :/

Skulle hjälpa dem med en sak.

2010-10-22 @ 18:59:59
URL: http://tabbelabbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0