Dålig uppdatering!

Förlåt för den dåliga uppdateringen

jag har mått jättedåligt,jag har haft migrän och jag har bara velat att sova,sova och sova.
Så jag har inte velat och orkat att sitta vid datorn!
Hoppas jag blir bra snart så jag kan njuta av mitt sportlov!
Jag fyller ju snart år!

Tur att,Theodor och Cornelia är friska igen!
Cornelia ville inte äta så hon och mamma hamnade på sjukhus!
Michael och Theodor fick svininfluensan så dem hamnade oxo på sjukhus,och när mamma kom hem fick hon lunginflamation!
PUST!!!!!

Här är lite bilder på Theodor och Cornelia:

söta Cornelia!

<3


Söta lilla lillbus<3

hihi:)

Glad!




Nu kommer lite bilder från när Theodor var sjuk:(



Där var han inte så pigg,men rita kunde han iallafall! :)


HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0